Thursday, March 11, 2010

malasnyer nak keje ari ni...
jam da kul 1030am...
tp aku masi lagi dok godek2 laptop aku...
sedangkan meja aku dah penuh dgn helaian2 kertas yg memerlukan perhatian aku...
huhuhu...
aku baru jer daftar ngan vsHUB...
shopping online utk brand dari US...ada org kata murah...
tak tahu lah...aku pun baru nak jenguk2...
huhuhu...
tp mcm terlebih byk je yg berkenan di jiwa ni...
tu baru tengok old navy punya brand...dan baru 1st page...
lum lagi gap, banana republic, coach...dan sewaktu dgnnya...wakakau..mau aku tak tido mlm ujung minggu ni...aku addict tul benda2 mcm ni...almaklum lah...duk kt pulau terbuang ni...tempat shopping mmg tak ada...klu ada pun, quality tak sepadan dgn duit yg dikuarkan..so baik aku simpan duit aku...huhuhu...(tp napa aku tak kaya2 gak ek? weit..belajar bersyukur dgn apa yg ada ok...)...


~akuBUDAK'site'~

No comments:

Post a Comment